Ποιες περιοχές της Πάτρας θα μείνουν χωρίς νερό την Τρίτη
Από την ΔΕΥΑΠ ανακοινώθηκε ότι την Τρίτη 1-3-16 και από ώρα 8.00 έως 16.00 λόγω εργασιών στις Δεξαμενές ΟΜΠΛΟΥ- ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ θα υπάρξει πλημμελής υδροδότηση έως και πλήρης διακοπή νερού στις εξής περιοχές:
Μονοδεντρίου - Κρήνης - Κεφαλόβρυσου - Σαραβαλίου - Αγ. Στεφάνου - Ρυακίων.
Σύμφωνα με την ΔΕΥΑΠ:
«Συνιστάται να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Από την Υπηρεσία θα καταβληθεί προσπάθεια για μείωση του χρόνου διακοπής υδροδότησης.
Η ΔΕΥΑΠ παρακαλεί για την κατανόηση των συμπολιτών.»

0 σχόλια